پایگاه آمریکایی در سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفت

© Photo / IRNAحمله موشکی پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه
حمله موشکی پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2023
اشتراک
دفتر مطبوعاتی فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح آمریکا اعلام کرد، یک پایگاه پشتیبانی ارتش این کشور در شمال شرق سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفت. این حملات تلفات و خساراتی در پی نداشت.
به گزارش اسپوتنیک، در پیام دفتر مطبوعاتی فرماندهی مرکزی آمریکا آمده است:" روز دوشنبه ساعت 10:51 صبح به وقت شرق سوریه، موشکی به سمت نیروهای ائتلاف در پایگاه پشتیبانی کونوکو در شمال شرق سوریه شلیک شد. یک موشک دیگر در محل گلوله باران کشف شد. در نتیجه این حملات به کسی آسیب نرسیده و به پایگاه و اموال نیروهای ائتلاف نیز خسارت وارد نشده است".
در 23 مارس، یک هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده در شمال شرق سوریه حمله کرد که در آن یک پیمانکار آمریکایی کشته و یک نفر دیگر مجروح و پنج سرباز زخمی شدند. در پاسخ، نیروی هوایی آمریکا مجموعه‌ای از حملات هوایی را علیه اهداف سوریه انجام داد که به گفته واشنگتن ممکن است با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرتبط باشد. در صبح روز 24 مارس، یک پایگاه دیگر ایالات متحده موشک باران شد. همانطور که شبکه تلویزیونی الحداس گزارش داد که تعداد تلفات در صفوف تشکل های شیعه در نتیجه حملات آمریکا به 19 نفر رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала