- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وضعیت سخت نیروهای مسلح اوکراین در آرتموفسک

© AP Photo / Vadim Ghirdaارتش اوکراین در حومه آرتموفسک
ارتش اوکراین در حومه آرتموفسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2023
اشتراک
الکساندر سیرسکی، فرمانده گروه شرق نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت در آرتموفسک برای نیروهای اوکراینی دشوار است.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر سیرسکی، فرمانده گروه شرقی نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت در آرتموفسک برای نیروهای اوکراینی دشوار است.
سیرسکی به نقل از مرکز رسانه های نظامی اوکراینی گفت: "نبردها در منطقه آرتموفسک شدید است. عملیات دفاعی همچنان ادامه دارد. وضعیت دشوار است، اما قابل کنترل است."
خاطرنشان می شود که نظامیان از "داغ ترین بخش های جبهه" بازدید کردند و در محل "تصمیمات عملیاتی گرفته و به تعیین وظایف پرداختند".
Полковник армии США в отставке Дуглас Макгрегор  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2023
آمریکا، نگران تصرف آرتموفسک و بازشدن مسیر برای روسیه در اوکراین است
آرتموفسک در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. برای کنترل شهر بیش از شش ماه است که نبردها در آنجا ادامه دارد. بر اساس آخرین داده ها، نیروهای روسیه تمامی راه های آسفالت شده به شهر را برای نیروهای اوکراینی قطع کرده و یا تحت کنترل سیستم های آتشباری خود قرار داده اند و این اقدامات به طور جدی کار دشمن را برای حمل مهمات و پرسنل با مشکل مواجه کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала