بایدن پس از تیراندازی در لوئیزویل، خواستار اصلاح قانون اسلحه شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2023
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده، در ارتباط با تیراندازی در لوئیزویل ابراز تسلیت کرد و از نمایندگان جمهوریخواه کنگره خواست تا قوانین کنترل اسلحه را اصلاح کنند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن گفت که همراه با همسرش برای کسانی که در اثر تیراندازی غم انگیز در لوئیزویل جان خود را از دست داده و مجروح شده اند و همچنین برای بازماندگانی که این غم و اندوه و ضربه روحی را تا پایان روزهای خود به یاد خواهند داشت، دعا می کند.
رئیس جمهور ایالات متحده خاطرنشان کرد که اکثریت قریب به اتفاق مردم در ایالات متحده منتظر "اصلاحات معقول در زمینه ایمنی سلاح" از سوی قانونگذاران هستند.
بایدن در بیانیه ای که روز دوشنبه توسط روابط عمومی کاخ سفید انتشار یافت، گفت:" چند آمریکایی دیگر باید بمیرند تا جمهوری خواهان کنگره برای محافظت از جمعیت ما اقدامی انجام دهند؟ زمان زیادی برای معرفی الزامات ذخیره سازی ایمن اسلحه، بررسی سوابق خریداران هر نوع سلاح، سلب مصونیت از تولیدکنندگان سلاح گذشته است".
چهار نفر قربانی تیراندازی روز دوشنبه در مرکز شهر لوئیزویل شدند، هشت نفر زخمی شدند، مهاجم کشته شد. این حادثه در یکی از شعبه های بانک ملی رخ داد. عامل تیراندازی طبق اطلاعات اولیه در این بانک کار می‌کرده است، اما ماموران نیروی انتظامی هنوز مشخص نکرده‌اند که وی کارمند فعلی یا سابق بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала