رسانه ها از نقشه توطئه آمیز آمریکا علیه روسیه مطلع شدند

© AFP 2023 / KENZO TRIBOUILLARD(FILES) In this file photo taken on February 14, 2020 silhouettes are seen in front of the logo of US social media Facebook in Brussels
(FILES) In this file photo taken on February 14, 2020 silhouettes are seen in front of the logo of US social media Facebook in Brussels - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2023
اشتراک
فاکس نیوز: اف بی آی در تلاش است تا از طریق شبکه های اجتماعی روس ها را جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل ازکانال تلویزیونی فاکس نیوز، سازمان اطلاعات آمریکا با کمک شبکه های اجتماعی تلاش می کند روس ها را برای جمع آوری اطلاعات استخدام کند.
بر اساس گزارش های رسانه ها، اف بی آی از ماه فوریه این کار را انجام می دهد.
روزنامه نگاران توضیح دادند: ویدئویی که در فیس بوک (این شبکه اجتماعی در روسیه به عنوان شبکه افراطی ممنوع شده است) و توییتر منتشر شده صحنه هایی از پایتخت آمریکا و سفارت روسیه را نشان می دهد و صدایی که روسی صحبت می کند به شنونده می گوید که اف بی آی در صورت ارائه اطلاعات به آمریکا می تواند آینده آنها را تغییر دهد. راوی می گوید که اف بی آی به دنبال جاسوسان، مهاجران و هر کسی است که اطلاعاتی در مورد مقابله با کرملین داشته باشد.
کارشناسان مصاحبه شده در کانال تلویزیونی فاکس نیوز به طور مبهم در مورد چنین بیانیه ای صحبت کردند. ربکا کوفلر، افسر اطلاعاتی سابق دفتر اطلاعات نظامی در مورد دکترین و استراتژی روسیه گفت که کیفیت این ویدئو بسیاربهتر باید باشد و این امر اقتدار اف بی آی را تضعیف می کند.
اف بي آی به چند دليل دارد از اين روش جديد استفاده ميکند: اولا؛ استخدام عوامل روسی بسیار دشوار است، ثانیا؛ روسیه محیطی فوق سنگین است زیرا سرویس های ضداطلاعاتی آن از موثرترین و سخت ترین سرویس های جهان است. اف بی آی زمانی به مدرنیته واکنش نشان می دهد که جوانان مدام در شبکه های اجتماعی هستند.
کوفلر همچنین برای افسران اطلاعاتی آمریکا آرزوی موفقیت کرد، اما افزود که تقریبا ً به موفقیت ایده آنها اعتقادی ندارد.
*فعالیت های متا (فیس بوک و اینستاگرام) در روسیه به عنوان شبکه های افراطی ممنوع است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала