- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای مسلح روسیه 92 واحد توپخانه اوکراینی را هدف قرار دادند

© AFP 2023 / Sameer Al-DoumyУкраинский военнослужащий готовится открыть огонь из самоходной гаубицы CAESAR по российским позициям на востоке Украины
Украинский военнослужащий готовится открыть огонь из самоходной гаубицы CAESAR по российским позициям на востоке Украины - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش روسیه طی یک شبانه روز 92 واحد توپخانه و نیروی انسانی و تجهیزات اوکراینی را در 114 منطقه هدف قرار دادند .
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه، روز شنبه، خبر داد که نیروی هوایی و نیروی زمینی فدراسیون روسیه طی یک شبانه روز 92 واحد توپخانه و نیروی انسانی و تجهیزات اوکراینی را در 114 منطقه هدف قرار دادند و سه انبار مهمات نیز منهدم شد.
در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروی هوانوردی عملیاتی - تاکتیکی، نیروهای موشکی و توپخانه ای نیروهای مسلح فدراسیون روسیه طی یک شبانه روز 92 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را در مواضع شلیک، نیروی انسانی و تجهیزات در 114 منطقه شکست دادند.
وزارت دفاع روسیه افزود: علاوه بر این، سه انبار مهمات و تسلیحات موشکی و توپخانه ای نیروهای مسلح اوکراین در مناطق مسکونی کنستانتینوفکا در جمهوری خلق دونتسک، بریسلاو در استان خرسون و اورخوف در استان زاپوروژیه منهدم شد.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала