- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام مقر فرماندهی ارتش اوکراین توسط تانک های روسی "تی 80" + فیلم

© Sputnik / Evgeny Biyatovانهدام مقر فرماندهی ارتش اوکراین توسط تانک های روسی "تی 80"
انهدام مقر فرماندهی ارتش اوکراین توسط تانک های روسی تی 80 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار رزمی خدمه تانک های T-80 منطقه نظامی غربی را منتشر کرد که پست فرماندهی دشمن را در خط مقدم منطقه عملیات ویژه نظامی منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام این وزارتخانه، خدمه تانک‌های تی 80 در یکی از مسیرهای منطقه عملیات ویژه، تا خط مقدم پدافند دشمن پیشروی کرده و برای پیشروی یگان‌های موتوریزه به آتشباری شدیدی پرداختند.
این فیلم نشان می دهد که چگونه تانک روسی با اقدامات سریع و هماهنگ خدمه به دشمن حمله کرده و ناپدید می شود.
خاطرنشان می شود که شلیک از موضع بسته آتشباری امکان استفاده از تانک ها با کاهش خطر برای خدمه را فراهم می. تنظیم آتش با کمک پهپادهای کوچک انجام می شود. تکنیک دیگری که تانکیست های روسی در عملیات ویژه از آن استفاده می کنند، تیراندازی از پهلو در حین حرکت خودروی جنگی است که قابلیت بقای خودروها را در میدان نبرد افزایش می دهد.
تانکیست های منطقه نظامی غربی روسیه که در یک عملیات نظامی ویژه شرکت می کنند، از واحدهای موتوریزه پشتیبانی آتش کرده و امکان پبشروی نیروهای مسلح روسیه را فراهم می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала