تفاهم نامه امنیتی مسکو ومینسک

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолеты Ка-52 на 227-ом общевойсковом полигоне Вооруженных сил Белоруссии возле города Борисов
Вертолеты Ка-52 на 227-ом общевойсковом полигоне Вооруженных сил Белоруссии возле города Борисов  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین در نشست شورای عالی دولتی گفت که مسکو و مینسک به دلیل تنش فزاینده در جهان، یک تفاهم نامه امنیتی برای 2 کشور متحد آماده خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک ولادیمیر پوتین در نشست شورای عالی دولتی گفت: مسکو و مینسک به دلیل تنش فزاینده در جهان، یک تفاهم نامه امنیتی برای کشور 2 کشور متحد آماده خواهند کرد.
او گفت: مسئله شروع تهیه این طرح امنیتی2 کشور متحد از اهمیت بالایی برخوردار است. این سند به منظور تدوین وظایف اساسی تعامل ما در پرتو تنش فزاینده در مرزهای خارجی کشورهایمان و تحریم ها و جنگ اطلاعاتی است.
الکساندر ولفوویچ، وزیر امور خارجه شورای امنیت بلاروس گفت: این طرح قرار است در سال 2024 تصویب شود. همانطور که الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس اشاره کرد، یک سیستم دفاعی موثر از 2 کشور متحد ایجاد می شود که در آن یک گروه منطقه ای از نیروها و یک سیستم دفاع هوایی یکپارچه با موفقیت عمل می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала