واکنش به تصمیم بایدن برای اختصاص بودجه به اوکراین؛ "به روانپزشک مراجعه کن"

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2023
اشتراک
مشاور سابق پنتاگون معتقد است، ایالات متحده هزینه گزاف تصمیم کاخ سفید برای حمایت از اوکراین شکست خورده را به هر قیمتی پرداخت خواهد کرد.
"به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ "داگلاس مک گرگور" در مقاله ای برای The American Conservative نوشت:" هر رئیس‌جمهور یا سیاستمدار آمریکایی که آماده درگیری مسلحانه تمام عیار با روسیه است باید معاینه پزشکی شود یا حداقل به کمک جدی روانپزشکی نیاز داشته باشد".
به گفته این ارتشی سابق، با وجود کمک های غرب، اوکراین در حال شکست در مبارزه با روسیه است و در این میان، سیستم مالی آمریکا در خطر سقوط فاجعه بار قرار دارد.
مک گرگور افزود:" اگر آمریکایی‌ها اکنون خواستار تغییر اهداف سیاست خارجی نباشند، زندگی و درآمد خود را به کنترل نخبگان واشنگتن در می آورند که برای یک جنگ نیابتی خطرناک علیه روسیه هزینه می‌کنند".
وی همچنین توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که وضعیت در مرز با مکزیک مستلزم مداخله جدی مقامات فدرال است و ارتش ظاهراً در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارد. مک گرگور در پایان گفت: "اگر جو بایدن رئیس جمهور به نادیده گرفتن مشکلات داخلی ادامه دهد، در این صورت هجوم بی پایان بودجه به بخش دفاعی را ارجح تر از نیازهای شهروندان عادی قرار می دهد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала