اکسپرس: صحبت از یک "روسیه خسته" توهمی بیش نبود

© Sputnikعملیات ویژه روسیه در اوکراین
عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2023
اشتراک
اظهارات کارشناسان خارجی و مقالات رسانه های خارجی با عناوینی درباره شکست "روسیه خسته" در درگیری با اوکراین با واقعیت مطابقت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اکسپرس به نقل از سخنان استاد سیاست بین الملل در دانشگاه مونیخ بوندسوهر "کارلو ماسالا" می نویسد:" اعتقاد به اینکه زرادخانه روسیه تقریباً خالی است، آشکارا یک توهم کامل بود".
اکسپرس خاطرنشان می کند که روسیه استراتژی مناسبی را دنبال کرد و در زمستان به زیرساخت های انرژی اوکراین حمله کرد و در عین حال تخریب گسترده ای را در این حوزه رقم زد.
بسیاری از خوانندگان این نشریه با این عقیده موافق بودند.
یکی از خوانندگان می پرسد:" اما آنها باید احمق باشند که به طور جدی معتقدند که روس ها دیر یا زود سلاح، مهمات یا چیز دیگری تمام می کنند. چرا این شخصیت ها اینقدر پول می گیرند؟
دیگری نوشت:" زرادخانه تسلیحاتی روسیه خالی است و تحریم‌ها نیز پابرجاست. حتی در داستان هانسل و گرتل نیز حقیقت بیشتری وجود دارد".
کاربر دیگیری معتقد است:" این یک "قضاوت اشتباه" نبود، بلکه یک دروغ تبلیغاتی بزرگ بود".
سیاستمداران غربی مدام اعلام می دارند که کی یف باید روسیه را در میدان جنگ شکست دهد و عرضه سلاح و تجهیزات را به این کشور افزایش می دهند. در مسکو، بارها تاکید شده است که کمک نظامی اساساً چیزی را حل نمی کند، بلکه فقط رنج مردم اوکراین را طولانی می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала