- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای هوابرد روسیه، برای اولین بار در تاریخ سیستم شعله افکن"سونتسپک" دریافت کرد + ویدئو

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای هوابرد روسیه، برای اولین بار در تاریخ سیستم شعله افکن"سونتسپک" دریافت کرد + ویدئو
نیروهای هوابرد روسیه، برای اولین بار در تاریخ سیستم شعله افکنسونتسپک  دریافت کرد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: پرسنل نیروی هوابرد برای اولین بار در تاریخ سامانه های شعله افکن "Solntsepek" برای استفاده در منطقه عملیات ویژه دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای هوابرد برای اولین بار سیستم های شعله افکن سنگین TOS-1A "Solntsepek" را دریافت کردند، آنها در یک عملیات ویژه در اوکراین مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
در این اطلاعیه آمده است: در منطقه ساراتوف، در یکی از تشکیلات پیشرفته نیروهای حفاظت پرتوی، شیمیایی و بیولوژیکی، برای اولین بار، انتقال سیستم های شعله افکن سنگین TOS-1A Solntsepek برای نیروهای هوابرد نیروهای مسلح روسیه انجام شد.. <...> انتقال به خدمه وسایل نقلیه نظامی مدرن TOS-1A "Solntsepek" برای اولین بار در تاریخ نیروهای هوابرد انجام شد.
همانطور که سرهنگ الکسی گونچاروف، رئیس سرویس تشکیلات پیشرفته نیروهای حفاظت پرتوی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای هوابرد، خاطرنشان کرد، این سیستم ها " هیچ مشابهی در انبارهای نظامی غرب ندارند"، آنها باعث ایجاد وحشت در دشمنان می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала