دانشمندان می گویند بمب اتمی آمریکا ممکن است در هلند آسیب دیده باشد

Los Alamos National Laboratory
Los Alamos National Laboratory - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2023
اشتراک
فدراسیون دانشمندان آمریکایی اعلام کرد، بمب هسته ای ایالات متحده ممکن است در یک پایگاه هوایی در هلند آسیب دیده باشد، این را تصویری از کتابچه راهنمای دانش آموزی سال گذشته نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه فدراسیون دانشمندان آمریکایی که در وب سایت این سازمان انتشار یافته، آمده است:" در عکسی که در کتاب راهنمای دانشجویی آزمایشگاه لوس آلاموس در سال 2022 منتشر شده است، چهار نفر در حال بررسی قسمت آسیب دیده بمب هسته ایB-61 هستند".
همچنین خاطرنشان می شود، "اگر این تصویر واقعاً به یک سلاح هسته‌ای آسیب دیده مرتبط باشد، این اولین مورد شناخته شده عمومی از یک حادثه مربوط به سلاح هسته‌ای در پایگاهی در اروپا خواهد بود".
نویسندگان مطلب که تصویر سال گذشته را مطالعه کردند، در مورد آنکه چگونه تصویر یک بمب هسته ای، به ویژه یک بمب آسیب دیده، به دید عمومی درآمده است، اظهار نظر نکردند. . همانطور که این فدراسیون اشاره کرد، در یک نشریه آزمایشگاهی 63 صفحه ای در آوریل سال گذشته، "جایی که عکس گرفته شده گزارش نشده است، اما به نظر می رسد عکس از داخل یک پناهگاه هوایی محافظ در پایگاه هوایی Volkel در هلند باشد".
در ادامه این اطلاعیه آمده است:" لازم به تاکید است که هیچ تایید رسمی مبنی بر اینکه تصویر در پایگاه نیروی هوایی وولکل گرفته شده است، بمب B-61 واقعی است و ساختگی نیست و یا اینکه آسیب ناشی از تصادف بوده است و نه شبیه سازی آموزش، در دسترس نیست".
این عکس به گونه‌ای توصیف شده است که چهار نفر را در حال بازرسی یک بمب خمیده نشان می‌دهد، دو نفر اتیکت های "خنثی‌سازی مهمات منفجره" بروی لباس خود دارند. این مکان توسط لامپ های سقفی و تکه ای از دیوار شناسایی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала