پیشنهاد کریمه برای دریافت غرامت از غرب به خاطر درگیری در اوکراین

© Sputnik / Dmitry Makeev /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد کریمه برای دریافت غرامت از غرب به خاطر درگیری در اوکراین
پیشنهاد کریمه برای دریافت غرامت از غرب به خاطر درگیری در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
کنستانتینوف، سیاستمدار کریمه: غرب باید خسارات ناشی از درگیری در اوکراین را جبران کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه معتقد است که ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا به عنوان سازمان دهندگان درگیری مسلحانه در اوکراین باید خسارات و همه خساراتی را که روسیه در جریان عملیات ویژه متحمل شد، جبران کنند.
وی بیان داشت: باید همه آسیب ها را محاسبه کرد و به غرب، به همه سازمان دهندگان این درگیری ارائه کرد. از اوکراین چه بگیریم؟و از چه کسی می توان شکایت کرد؟ در این قلمرو پس از عملیات ویژه هیچ یک از کسانی که امروز هستند وجود نخواهد داشت. من در این مورد متقاعد هستم که نه یک اوکراین یکپارچه وجود خواهد داشت و نه جانشین کامل آن. بنابراین، لازم است به غرب - ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا نشان داده شود. آنها باید مسئولیت جبران تمام خسارات و هزینه هایی را که کریمه متحمل شده است و روسیه در نتیجه عملیات ویژه متحمل خواهد شد، بپذیرند.
به گفته وی، به هیچ وجه نمی توان تجربه جنگ بزرگ میهنی را تکرار کرد، زمانی که اتحاد جماهیر شوروی که تقریباً 30 میلیون نفر را از دست داد و کشور ویران شده را دریافت کرد، غرامت حداقلی پرداخت شد.
کنستانتینوف گفت: در حقیقت آلمانی ها به همراه رومانیایی ها و سایر همراهانشان همچنان باید به ما غرامت بپردازند. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала