پوتین دولت متحد را لوکوموتیو همگرایی در اوراسیا نامید

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
پوتین دولت متحد را لوکوموتیو همگرایی در فضای اوراسیایی نامید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه به شرکت کنندگان در همایش رسمی به مناسبت روز اتحاد ملت های روسیه و بلاروس پیام تبریکی ارسال کرد که در آن بر اینکه بواسطه تلاش های مشترک دولت متحد تبدیل به لوکوموتیو همگرایی در فضای اوراسیایی شده است، تاکید کرد.
بلاروس امیدوار گسترش همکاری با چین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2023
لوکاشنکو: با پوتین در مورد ورود سلاح های هسته ای استراتژیک به بلاروس به توافق خواهم رسید
پیشتر پوتین به این مناسبت پیام تبریکی را برای الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس ارسال نموده بود که در آن تاکید نموده بود که علیرغم فشار تحریمی، روسیه و بلاروس بصورت موثر تلاشهای خود را در عرصه بین المللی هماهنگ می نمایند.
در پیام رئیس جمهور روسیه آمده است: "دوستان عزیز! از صمیم قلب به شما روز اتحاد ملت های روسیه و بلاروس که جشنی است که سمبل گره های ناگسستنی دوستی برادرانه، ارزشهای فرهنگی، دینی و اخلاقی است که شهروندان روسیه و بلاروس را پیوند می دهد، تبریک می گویم. بواسطه تلاش های مشترک، دولت متحد لوکوموتیو روند های همگرایی در فضای اوراسیایی می باشد".
وی تاکید کرد که تا حال حاضر برابری حقوق شهروندان روسیه و بلاروس در حوزه های پزشکی و آموزش، اجتماعی و بازنشستگی و نیز انتخاب محل زندگی و کار بشکل کامل میسر شده است. به گفته وی برنامه های تنظیم شده توسعه اقتصادی و علمی- فنای طبق برنامه ریزی اجرا شده و مراودات بین پارلمانی و هماهنگی از مسیر استان ها و شهرها توسعه می یابند.
ولادیمیر پوتین تصریح کرد: "مهم است که در شرایط سخت کنونی، ما توان دفاعی دولت متحد را تقویت نموده و اقدامات در عرصه بین المللی را هماهنگ می نماییم".
رئیس جمهور روسیه همچنین برای شرکت کنندگان در این همایش آرزوی موفقیت و بهترین توفیقات را نمود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала