ایران حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند

© Photo / IRNAناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به خبر کشته شدن دو مستشار ایرانی در حملات اسرائیل به خاک سوریه اعلام کرد که خون این دو شهید والا مقام هدر نخواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهادت دو مستشار ایرانی در نتیجه حملات متجاوزانه اسرائیل به خاک سوریه، بخشی از هزینه ملت ایران در مبارزه شجاعانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان، از حمله رژیم جعلی صهیونیستی می باشد، اعلام کرد که خون ایشان هدر نخواهد رفت.
حمله اسرائیل به حمص سوریه پنج زخمی برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
حمله اسرائیل به حمص سوریه پنج زخمی برجای گذاشت
کنعانی تصریح کرد: "تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است".
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران افزود: "بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند".
شایان ذکر است که دو تن از مستشاران نظامی ایران در جمهوری عربی سوریه در نتیجه حمله بامداد روز جمعه اسرائیل به حومه شهر دمشق جان خود را از دست دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала