پلیس اوکراین از درگیری در نزدیکی لاورای کی یف پچرسک جلوگیری نمی کند + ویدئو

© Sputnik / Sergey Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر Успенский собор в мужском ставропигиальном монастыре Свято-Троицкой Сергиевой Лавре
Успенский собор в мужском ставропигиальном монастыре Свято-Троицкой Сергиевой Лавре - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2023
اشتراک
پلیس اوکراین از درگیری بین نئونازی ها که لاورای کی یف را محاصره کرده اند و مدافعان راهبان جلوگیری نمی کند.
با استناد به ویدئوهایی که شاهدان عینی از لاورا برای اسپوتنیک فرستاده اند، مشخص می شود که پلیس اوکراین در درگیری های لفظی با مدافعان لاورای کی یف-پچرسک که توسط حامیان اخراج راهبان کلیسای ارتدکس اوکراین در دروازه های لاورا به وجود آمده است، دخالت نمی کند.
جوانانی با لباس ورزشی در کنار پلیس ایستاده اند و با مدافعان راهبان بحث می کنند، پلیس هیچ دخالتی نمی کند. آنها همچنین شعارهای ملی گرایانه سر می دهند و پرچم قرمز و سیاه ( پرچم ارتش شورشی اوکراین) را برافراشته می کنند.
فردی با کودکی در آغوش از پلیس می پرسد: چرا از ما محافظت نمی‌کنید؟ آنها به ما توهین می‌کنند، جلوی شما به ما ناسزا می گویند.
بر اساس ویدئوهای ضبط شده شاهدان عینی، افرادی که روز قبل به لاورای کی یف پچرسک آمدند و از اخراج راهبان حمایت کردند، فریاد سلام نازی ها را سر دادند و خواستار تخلیه صومعه شدند.
دور جدیدی از درگیری در اطراف لاورای کیف-پچرسک با اطلاع وزارت فرهنگ اوکراین در مورد خاتمه قرارداد اجاره صومعه به صورت یک طرفه آغاز شد، راهبان مجبور شدند لاورا را در 29 مارس ترک کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала