هم حزبی های شولز خواستار مشارکت وی در مذاکرات پیرامون اوکراین شدند

شولتز
شولتز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2023
اشتراک
بیش از 200 نفر از هم حزبی های شولز از وی خواستند تا در مذاکرات پیرامون اوکراین مشارکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، پیتر برانت، مورخ و سوسیال دموکرات، پسر ویلی برانت، صدراعظم سابق آلمان، با ارسال نامه ای سرگشاده به صدراعظم اولاف شولتز خواستار مذاکره وی پیرامون اوکراین شد. 200 عضو حزب حاکم سوسیال دموکرات آلمان از این نامه حمایت کردند.
نامه ای که روز جمعه خطاب به شولز منتشر شد، از لزوم ترویج گفتگوهای صلح پیرامون اوکراین صحبت می کند. نامه ای که توسط پیتر برانت، مورخ پسر ویلی برانت نوشته شده است، توسط گونتر ورهوگن، کمیسر سابق کارآفرینی و صنعت اروپا، نوربرت والتر-بورجانس رئیس سابق حزب سوسیال دموکرات آلمان و ولفگانگ تیرس رئیس سابق بوندستاگ و دیگران امضا شده است. این درخواست توسط بیش از 200 عضو دیگر حزب سوسیال دموکرات آلمان نیز امضا شد.
در این بیانیه آمده است: خطر تشدید خصومت ها هر روز بیشتر می شود. سایه جنگ هسته ای بر اروپا نهفته است. اما جهان نباید به سمت یک جنگ بزرگ جدید بلغزد. جهان به صلح نیاز دارد.
طراحان فراخوان خاطرنشان می کنند که اکثریت شهروندان آلمانی از"خشونت بی پایان" حمایت نمی کنند و به جای اولویت نظامی گری، زبان دیپلماسی و صلح مورد نیاز است.
مولفان این نامه تاکید کردند که ما از صدراعظم می خواهیم که همراه با فرانسه از حمایت برزیل، چین، هند و اندونزی به عنوان میانجی برای آتش بس زودهنگام استفاده کند.
تنها در این صورت، همانطور که در زیر گفته خواهد شد، امکان طرح یک ابتکار صلح برای یک مفهوم صلح مشترک در اروپا وجود خواهد داشت.
در این فراخوان علنی تاکید شده است: صلح تنها بر اساس قوانین بین‌المللی و تنها با روسیه می‌تواند منعقد شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала