گزارش و تحلیل

روابط عمومی کل سپاه: شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه

© Photo / IRNAحمله سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در شمال عراق
حمله سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در شمال عراق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2023
اشتراک
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام *" میلاد حیدری "* از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز ( جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.
در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:
سحرگاه امروز جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان ، پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه ، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.
در این اطلاعیه با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل ، تاکید کرده است: بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.
این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام کرده است: آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوی اسلامی ایران، نیز حملات بامداد پنجشنبه و بامداد جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.
سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2023
شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در حمله اسرائیل به سوریه
کنعانی تصریح کرد؛ با کمال تأسف و تعجب جامعه جهانی واکنش مورد انتظار و بازدارنده‌ای نسبت به حملات نظامی متجاوزانه و مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه از جمله فرودگاه‌های غیرنظامی و حتی اماکن مسکونی این کشور نداشته و همین مسئله باعث تشویق رژیم یادشده در ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل و تکرار جرم و جنایت در حق شهروندان و نظامیان آن شده است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران اینگونه اقدامات تجاوزکارانه را نقض اَشکار و مستمر قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز اقداماتی فرافکنانه بمنظور انحراف توجهات از بحران‌ها و شکاف‌های عمیق داخلی این رژیم و همچنین ناخرسندی آن از استحکام داخلی و گشایش‌های اخیر در روابط خارجی سوریه دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بار دیگر از نهادهای مسئول بین‌المللی و در رأس آن‌ها شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست سریعا به مسؤولیت قانونی و شناخته شده خود در اقدام علیه متجاوز و ممانعت از استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض مکرر و فاحش حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور عضو سازمان ملل عمل کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала