ترامپ به بیش از 30 فقره کلاهبرداری تجاری متهم شد

© REUTERS / Eduardo Munoz ترامپ
 ترامپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2023
اشتراک
شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از منابع خود اطلاع داد، دادستان های منهتن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به بیش از 30 فقره کلاهبرداری تجاری متهم کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ با بیش از 30 فقره کلاهبرداری تجاری که در کیفرخواست هیئت منصفه منهتن وجود دارد، روبرو است.
پیش از این، دادستانی منهتن با تیم حقوقی ترامپ در مورد حضور این سیاستمدار در دادگاه تماس گرفت تا او را متهم کند. سوزان نچلس، وکیل رئیس جمهور سابق، تایید کرد که او در دادگاه حاضر خواهد شد.
خود ترامپ نیز در اظهار نظر درباره این اتهامات، آن را آزار و اذیت سیاسی و همچنین دخالت در انتخابات در بالاترین سطح تاریخ نامید. وی در عین حال آمریکا را "کشور جهان سوم" خواند. او همچنین اظهار داشت که نمی تواند روی یک محاکمه عادلانه در نیویورک حساب کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2023
ترامپ آمریکا را "جمهوری موز" نامید
کوین مک کارتی، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان، آلوین براگ، دادستان منهتن را به سوء استفاده بی سابقه از قدرت متهم کرد و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که یکی از رقبای اصلی ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان آمریکا در سال 2024 محسوب می شود، گفت که این ایالت با توجه به شرایط مشکوک پرونده استرداد ترامپ را تسهیل نخواهد کرد.
دادگاهی در منهتن در حال رسیدگی به پرونده ای علیه ترامپ است که در آن او ممکن است با اتهامات مربوط به تحقیقات در مورد پرونده رابطه با استورمی دانیلز بازیگر پورن روبرو شود. گفته می شود که این بازیگر مبلغ زیادی را برای سکوت در مورد رابطه ادعایی خود با ترامپ دریافت کرده است. خود رئیس جمهور سابق قبلا هم ارتباط با دنیلز و هم هرگونه اقدام غیرقانونی از سوی او را رد کرده بود. ترامپ همچنین گفته است که این آزار و شکنجه کاملاً سیاسی است و به قصد او برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 مرتبط است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала