وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک روسیه، چین و ایران به تقویت امنیت منطقه کمک کرد

CC BY 4.0 / Hossein Zohrevand / استقبال از ناو گروه های چین و روسیهЦеремония встречи кораблей РФ И Китая, участвующих в учениях "Пояс безопасности" в Аравийском море
Церемония встречи кораблей РФ И Китая, участвующих в учениях Пояс безопасности в Аравийском море - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2023
اشتراک
سخنگوی رسمی وزارت دفاع چین بیان کرد که رزمایش مرکب روسیه، چین و ایران " کمربند امنیتی دریایی - 2023" در دریای عمان به تقویت امنیت در منطقه کمک کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، تان کفی، سخنگوی رسمی وزارت دفاع چین، روز پنجشنبه، بیان کرد که رزمایش مرکب روسیه، چین و ایران " کمربند امنیتی دریایی - 2023" در دریای عمان به تقویت امنیت در منطقه کمک کرده است.
وی در بیانیه وزارت دفاع که در شبکه اجتماعی "وی چت" منتشر شده است، بیان کرد: این رزمایش ها توانایی نیروی دریایی چین، ایران و روسیه را برای انجام مشترک انواع عملیات دریایی افزایش داده است و موجب تقویت بیشتر دوستی و همکاری سنتی، کمک به حفاظت از امنیت دریایی و همچنین تضمین صلح و ثبات در منطقه شده است.
همانطور که تان کفی خاطرنشان کرد، این رزمایش از 15 تا 19 مارس برگزار شد. در مجموع 12 شناور در تمرین عملیات جستجوی هوایی، نجات دریایی، تشکیل رژه دریایی و سایر وظایف به عنوان بخشی از این رزمایش شرکت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала