پپسی لوگوی خود را به روز کرد + عکس
© AP Photo / Mark Lennihanپپسی لوگوی خود را به روز کرد
© AP Photo / Mark Lennihan
اشتراک
پپسی برای اولین بار طی 15 سال لوگوی خود را به روز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه منتشره گفته می شود طراحی جدید لوگوی پپسی با رنگ های نوین تعهد این برند به Pepsi Zero Sugar یعنی عدم وجود قند در آنرا نشان می دهد.
Компания Pepsi впервые за 15 лет обновила свой логотип
— MediaBrest.by (@Media_Brest) March 29, 2023
Известная американская корпорация PepsiCo представила новый логотип одного из своих самых известных брендов.
Речь идет о газированных напитках Pepsi. Логотип бренда поменяли впервые за 15 лет. В…https://t.co/GOlOTP4jhy pic.twitter.com/DUTc7XsNPl
پپسی این طرح جدید را در پاییز امسال در آمریکای شمالی و به مناسبت صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این برند معرفی خواهد کرد. اولین نمایش جهانی آن در سال 2024 انجام خواهد شد.
به گفته تاد کاپلان، مدیر بازاریابی پپسی، لوگوی قبلی پیام شرکت را منتقل نمی کرد. او گفت که نسخه جدید با قلم پررنگ "PEPSI" روی نوار سفید مواج در مرکز دایره با نوار قرمز در بالا و نوار آبی در پایین نوشته شده و با روح این شرکت مطابقت دارد.
پپسی 125 سال است که وجود دارد و در این مدت چندین بار لوگوی خود را به روز کرده است.