پسکوف هشدار داد که جنگ میان روسیه و غرب "طولانی مدت" است

© Sputnik / Sergey Guneevپسکوف فیلترینگ لینکدین را قانونی دانست
پسکوف فیلترینگ لینکدین را قانونی دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2023
اشتراک
سخنگوی کرملین مبارزه روسیه و غرب را یک "جنگ به معنای واقعی کلمه" خواند و هشدار داد که این جنگ برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، "دمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین روز چهارشنبه در یک نشست توجیهی با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که عملیات ویژه نظامی تا چه زمانی می تواند ادامه داشته باشد، گفت:" اگر منظورتان یک جنگ گسترده در همه زمینه هاست، باید بگویم این یک رویارویی با کشورهای متخاصم و کشورهای غیر دوست است. این یک جنگ ترکیبی است که آنها علیه کشور ما راه انداختند، پس این برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت. در اینجا ما به صلابت، اعتماد به نفس، هدفمندی و اتحاد پیرامون رئیس جمهور نیاز داریم".
پسکوف در ادامه افزود:" ما بارها گفته‌ایم که اهداف روسیه از طرق مختلف قابل دستیابی است. نظر ما در وحله اول بروی طرق سیاسی و دیپلماتیک است، اما اگر این روند غیرممکن باشد، که البته در مورد وضعیت اکنون اوکراین اینگونه است، آنگاه از طریق عملیات نظامی به این اهداف دست خواهیم یافت".
به گفته وی، مهمترین موضوع برای روسیه این است که الزامات این کشور از جمله امنیت مردم در مناطق جدید روسیه و به طور کلی امنیت کشور تضمین شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала