رگولاتور آمریکایی از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان شکایت کرد

© Photo / Facebook/BinanceСтенд-логотип криптобиржи Binance
Стенд-логотип криптобиржи Binance - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2023
اشتراک
کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس را به معامله مشتقات ثبت نشده متهم کرده است. طبق قانون، پلتفرم هایی که چنین دارایی هایی را به آمریکایی ها ارائه می دهند باید در سیستم رگولاتور ثبت شوند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بلومبرگ، کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا شکایتی را در دادگاه فدرال شیکاگو به اتهام نقض قوانین مشتقات علیه Binance و مدیر عامل آن Changpeng Zhao تنظیم کرده است.
کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا تنها آژانس فدرال ایالات متحده نیست که در مورد فعالیت‌های صرافی ارز دیجیتال ممیزی انجام می‌دهد. از سال 2021، اداره مالیات ایالات متحده و همچنین دادستان های فدرال، فعالیت های بایننس را از نظر رعایت تعهدات ضد پولشویی بررسی می کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار همچنین بررسی می کند که آیا دارایی هایی که طبق استانداردهای آن اوراق بهادار محسوب می شوند در بورس معامله شده اند یا خیر.
بایننس از سال 2017 فعالیت می کند. پس از فروپاشی رقیب اصلی خود FTX در نوامبر 2022، شرکت ژائو توانست سهم بازار خود را افزایش دهد. این صرافی ادعا می کند که تحت صلاحیت ایالات متحده نیست، زیرا دفتر مرکزی در این کشور ندارد، اما با تنظیم کننده های محلی همکاری می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала