خطای ناتو و ترس استراتژیست های نظامی

اشتراک
رسانه: ناتو دست به کاری زد که استراتژیست های نظامی همیشه از وقوع آن می ترسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، اندرو شنگ، یکی از همکاران موسسه جهانی آسیایی در دانشگاه هنگ کنگ، در مقاله ای برای "ساوت چاینا مورنینگ پست" نوشت که نزدیکی روسیه و چین گروهی قدرتمند از رقبای ناتو را ایجاد کرده است.
در مقاله نامبرده آمده است: "نهایتا اروپا و بقیه طرف برنده را خواهند گرفت. اتحادیه اروپا اکنون آشکارا به دلیل جنگ در اوکراین به شدت تضعیف شده است، زیرا عرضه مواد غذایی ارزان، انرژی و مواد معدنی از روسیه قطع شده است.
اتحاد آتلانتیک شمالی با نامیدن چین و روسیه به عنوان "تهدیدات وجودی" کاری را انجام داده که استراتژیست های نظامی همیشه از وقوع آن می ترسیدند و آن اینکه مجبور شوند با دو رقیب مبارزه کنند، اما در سرزمینی که هیچ ناوگانی نمی تواند آن را محاصره کند".
Истребители F-15K ВВС Южной Кореи и истребители F-16 ВВС США летят строем во время совместных учений в Южной Корее - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2023
مدودیف ارسال هواپیماهای ناتو به کی یف را ورود به جنگ با روسیه نامید
گفتنی است، شی جین پینگ از 20 تا 22 مارس یک سفر رسمی به مسکو داشت که اولین دیدار وی از زمان انتخاب مجدد او بود. در روز اول، رهبران روسیه و چین حدود چهار ساعت و نیم با یکدیگر گفتگو کردند و در روز دوم، مذاکرات در فرمات و قالب‌های مختلف حدود شش ساعت به طول انجامید.
ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ این دیدار را موفقیت آمیز خواندند. دو بیانیه در پایان این دیدار به امضا رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала