حفظ "رژیم حفاظتی" در زاپاروژیه بستگی به اوکراین دارد

اولیانوف
اولیانوف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2023
اشتراک
اولیانوف: ماهیت این ابتکار که قبلا توسط رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشنهاد شده بود، حفاظت از ایمنی هسته ای و فیزیکی در ایستگاه زاپاروژیه است.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، اظهار داشت که "رژیم دفاعی" در نیروگاه زاپاروژیه ممکن است بلافاصله پس از حمایت کی‌یف از ابتکار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به مورد اجرا درآید.
وی خاطرنشان ساخت که ماهیت این ابتکار که قبلا توسط رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشنهاد شده بود، حفاظت از ایمنی هسته ای و فیزیکی در ایستگاه زاپاروژیه است.
Обстановка на территории Запорожской атомной электростанции, 1 сентября 2022 года - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2023
در زاپاروژیه، کی یف را به خرابکاری در ایجاد منطقه ایمن حول نیروگاه هسته ای متهم کردند
وی تصریح نمود: " در اصل، لازم‌الاجرا شدن رژیم دفاعی - حفاظتی می‌تواند بلافاصله پس از آنکه کی‌یف حمایت خود از ابتکار مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و آمادگی خود برای دست برداشتن از حملات به به نیروگاه هسته ای زاپاروژیه را مورد تأیید قرار بدهد، اتفاق بیفتد. اینکه چقدر زود این مورد اجرایی خواهد شد و آیا اصلاً اتفاق خواهد افتاد به طرف اوکراینی بستگی دارد".
الکساندر پاسچنیک، رئیس بخش تحلیلی صندوق امنیت ملی انرژی در مورد وضعیت نیروگاه زاپاروژیه توضیح داد و گفت که چگونه کی‌یف در حال خرابکاری در گفتگوها مربوط به ایمنی نیروگاه هسته ای است و شرایط آشکارا غیرقابل قبولی را مطرح می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала