پوتین: هیچ چیز پنهانی در همکاری روسیه و چین وجود ندارد

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин перед началом российско-китайских переговоров в Москве
Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин перед началом российско-китайских переговоров в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: هیچ چیز پنهانی در همکاری روسیه و چین وجود ندارد، ، برخلاف اقدامات ایالات متحده در منطقه، این یک اتحاد نظامی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین در مصاحبه با پاول زاروبین در شبکه روسیا 24 گفت: "بله، ما در زمینه همکاری های نظامی-فنی نیز همکاری داریم. ما آن را پنهان نمی کنیم. همه چیز با ما شفاف است. هیچ چیز پنهانی در آنجا وجود ندارد".
پوتین خاطرنشان کرد که روسیه و چین در حال برگزاری رزمایش هستند، اما روسیه نه تنها با چین، بلکه با سایر کشورها نیز رزمایش برگزار می کند.
رئیس جمهور روسیه گفت: حتی تا کنون، علیرغم وقایع دونباس، در زاپوروژیه و خرسون، ما ادامه می دهیم. ما همه چیز را ادامه می دهیم. همه اینها شفاف است. اما این یک اتحاد نظامی نیست. ایالات متحده چه می کند؟ آنها اتحادهای جدید بیشتر و بیشتر ایجاد می کنند.
وی تاکید کرد که این به تحلیلگران و دانشمندان علوم سیاسی غربی دلیل می دهد که بگویند غرب در حال ایجاد محورهای جدید است.
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2023
ارزیابی بورل از طرح صلح چین برای اوکراین
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала