مکرون: اتحادیه اروپا به زلنسکی قول همکاری برای "شکست دادن" روسیه می دهد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر مکرون: اتحادیه اروپا به زلنسکی قول همکاری برای "شکست دادن" روسیه می دهد
مکرون: اتحادیه اروپا به زلنسکی قول همکاری برای شکست دادن روسیه می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2023
اشتراک
رئیس جمهور فرانسه روز جمعه گفت که رهبران اتحادیه اروپا در گفتگو با ولادیمیر زلنسکی تایید کردند که به اوکراین در "پیروزی" در درگیری با روسیه کمک خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه روز جمعه گفت: رهبران اتحادیه اروپا در گفتگو با ولادیمیر زلنسکی تایید کردند که به اوکراین در "پیروزی" در درگیری با روسیه کمک خواهند کرد.
مکرون در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست شورای اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: "پس از گوش دادن به زلنسکی از طریق لینک ویدیویی، ما مجدداً بر حمایت و کمک خود به او برای شکست تجاوز روسیه تأکید کردیم. ما به کمک اوکراین در تمام سطوح - سیاسی، اقتصادی، نظامی و بشردوستانه - تا زمانی که طول بکشد ادامه خواهیم داد".

رهبران اتحادیه اروپا در نشست روز پنجشنبه در بروکسل از طرحی برای تسریع انتقال مهمات به اوکراین، خرید مشترک و افزایش تولید نظامی حمایت کردند. پیش از این، سران وزارت خارجه و دفاع اتحادیه اروپا در سطح سیاسی در مورد طرحی که تامین 1 میلیون مهمات به اوکراین در 12 ماه آینده و همچنین خرید و تولید مشترک برای تکمیل ذخایر خود و ادامه تحویل به اوکراین در میان مدت، توافق کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала