دستگیری بیش از 30 نفر در اعتراضات در تل آویو + ویدئو

© AP Photo / Ariel SchalitИзраильтяне протестуют против планов правительства премьер-министра Биньямина Нетаньяху по капитальному переустройству судебной системы
Израильтяне протестуют против планов правительства премьер-министра Биньямина Нетаньяху по капитальному  переустройству судебной системы  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2023
اشتراک
رسانه های اسرائیلی خبر از دستگیری 38 نفر در اعتراضات در تل آویو دادند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پرتال اسرائیلی Arutz Sheva، پلیس از ماشین های آبپاش برای متفرق کردن جمعیت معترضان که یک مسیر کلیدی عبور خودرو رت در نزدیکی مجموعه دولتی در تل آویو مسدود کرده بودند، استفاده کرد. در حال حاضر در جریان اقدامات اعتراضی در سراسر تل آویو 38 نفر دستکیر شده اند.
این رسانه تاکید می کند که بسیاری از دستگیر شدگان با نیروهای پلیس و در جریان ستگیری خود، درگیر شده بودند.
روزنامه Times of Israel اعلام می کند که ده ها معترض همچنین تلاش کردند تا جاده های اصلی شهر حیفا را مسدود کنند. در بندر آشدوده معترضان لاستیک سوزاندند تا ورود به بنادر را مسدود کنند.
اعتراضات گسترده بر علیه اصلاحات قضایی دولت بنیامین نتانیاهو در اسرائیل از صبح روز پنجشنبه آغاز گردید. تظاهرکنندگان تجمعاتی را در نزدیکی خانه نخست وزیر و سایر اعضای دولت برگزار کردند.
تظاهرات چند هزار نفری بر علیه اصلاحات قوانین سیستم قضایی کشور در اسرائیل یازدهمین هفته است که ادامه دارند. بسته پیشنهادی قاوانین به شکل محسوسی اختیارات دادگاه عالی را محدود کرده و به دولت اجازه کنترل انتصاب قضات را می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала