پنتاگون از کنگره برای مبارزه با رسانه های روسی درخواست بودجه کرد

© Sputnik / Igor Russakمقامات اروپایی از ترس رسانه های روسی به خود می لرزند
مقامات اروپایی از ترس رسانه های روسی به خود می لرزند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2023
اشتراک
پنتاگون از کنگره آمریکا برای مبارزه با رسانه های روسی بدلیل موفقیت های Sputnik و RT درخواست ردیف بودجه کرد.
لورا ریچاردسون فرمانده فرماندهی جنوبی پنتاگون از کنگره آمریکا جهت مبارزه با رسانه های روسی درخواست بودجه کرد.
از جمله دلایل خود، وی بن موفقیت آژانس خبری Sputnik و شبکه تلویزیونی RT در کشورهای آمریکای لاتین اشاره کرد که باعث "آسیب به اعتماد" به واشنگتن می شوند.
سازمان نظارت بر رسانه های روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
تعداد محدودیت های موجود علیه رسانه ها و سیاستمداران روسی اعلام شد
ریچاردسون اظهار کرد: "Russia Today Espanolو Sputnik Mundo بیش از سه میلیون دنبال کننده دارند. و فعالیت آنها به دموکراسی آسیب زده و اعتماد به ما را به چالش می کشند".
این ژنرال ارتش آمریکا خاطرنشان کرد که میزان مخاطبان هر دو رسانه در شبکه های اجتماعی به مراتب بیشتر از رقم فوق الذکر می باشد.
به گفته ریچاردسون، روسیه در منطقه تحت مسئولیت فرماندهی جنوبی به "اقدامات خود در راستای انتشار وسیع اطلاعات غلط" ادامه داده و موافقتنامه مربوط به همکاری در حوزه رسانه های جمعی را با 11 کشور منطقه در اختیار دارد.
شرایط مربوط به رسانه های جمعی روسی در غرب در سالهای غرب همه روزه سخت تر از قبل می شود. در نوامبر 2016 پارلمان اروپا قطعنامه ای را به تصویب رساند که در آن بر لزوم مقابله با رسانه ها صحبت می شود، در عین حال مهمترین تهدید ها Sputnikو RTنامیده شدند. درماه مارس سال گذشته میلادی اتحادیه اروپا انعکاس سیگنال و نشر محتوای این رسانه های جمعی را منع کرد، آنهم بدون توضیحات در خصوص دلایل آن.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала