در آمریکا توضیح دادند که روسیه در چه عرصه ای از غرب پیشی گرفته است

© Sputnik / Ruslan Krivobokارزیابی چین از رویارویی روسیه با "سلاح مالی" آمریکا
ارزیابی چین از رویارویی روسیه با سلاح مالی آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2023
اشتراک
کنت راپوزا در مقاله خود برای نشریه فوربس، این نظر را بیان کرد که بانک های روسیه نسبت به بانک های غربی که با بحران مواجه هستند پایدارتر به نظر می رسند.
به گزارش اسپوتنیک، وی نوشت: "برخلاف رویدادهای اخیر در رابطه با بانک سیلیکون ولی در ایالات متحده و کردیت سوئیس در سوئیس، بحران بانکی در روسیه رخ نداده است. روبل تقویت شده است و هیچ صفی از مردم وجود ندارد که برای برداشت پول خود در بانک ها عجله داشته باشند."
راپوزا دلیل ثبات سیستم بانکی روسیه را در کار طولانی مدت بانک مرکزی روسیه به ریاست خانم الویرا نابیولینا می داند. وی خاطرنشان کرد که بانک مرکزیروسیه پیشاپیش "حلقه های ضعیف" در بخش بانکی را حذف و در نتیجه موقعیت مالی روسیه را تقویت کرد.
میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه در پارلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2023
میشوستین: روسیه و شرکایش درباره گسترش استفاده از ارزهای ملی توافق کردند
علاوه بر این، این مقاله‌نویس جیم راجرز به سرمایه‌گذار معروف استناد کرد که اشاره کرد که کاهش نرخ روبل در زمان اعمال تحریم‌ها موقتی بود و در آینده نرخ ارز روسیه افزایش یافت. راجرز گفت: "در این مورد، بازار به من می‌گوید که شخصی در روسیه کاری را درست انجام داده است".
پیش از این، تنظیم کننده های ایالت کالیفرنیا بانک سیلیکون ولی، یکی از بیست بانک بزرگ تجاری ایالات متحده را تعطیل کردند. این بزرگترین ورشکستگی بانک در ایالات متحده از زمان بحران مالی سال 2008 بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала