پریگوژین نامه ای به بلینکن نوشت

واگنر
واگنر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2023
اشتراک
پریگوژین نامه ای به بلینکن نوشت و پیشنهاد داد تا یک پروژه مشترک را در آفریقا تأمین مالی کند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کانال تلگرامی سرویس مطبوعاتی پریگوژین، بنیانگذار گروه واگنر، یوگنی پریگوژین، نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نوشت و در آن پیشنهاد تامین مالی یک پروژه مشترک در آفریقا را داد.
در نامه ای که توسط سرویس مطبوعاتی پذیگوژین منتشر شد، آمده است: .پس از اینکه من و شرکت نظامی خصوصی واگنر در سال های 2017-2018 فعالیت خود را در آفریقا آغاز کردیم، موفق شدیم در همه کشورهای که حضور داشتیم به نتایج بزرگی در زمینه امنیت دست یابیم. بنابراین، من پیشنهاد می کنم که از تلاش های شرکت نظامی خصوصی واگنر در تضمین امنیت در آفریقا حمایت کنید و پروژه جدید ​​"واگنر، آفریقای ایمن" را تأمین مالی کنید، جایی که می توانید یکی از سرمایه گذاران پروژه ها شوید و در نتیجه در منابع مالیات دهندگان ایالات متحده صرفه جویی کنید.
این نامه خاطرنشان می کند که اکثر آفریقایی ها به سیاست های فرانسه و ایالات متحده اعتماد ندارند، بنابراین پریگوژین پیشنهاد می کند بر روی امنیت پروژه خود تمرکز کنید. علاوه بر این، او از بلینکن دعوت می کند تا در صورت موفقیت آمیز بودن پروژه در آفریقا، پروژه ای را در قاره آمریکا توسعه دهد.
در این نامه آمده است: از شما می خواهم که نماینده خود را برای بحث درپیرامون این موضوع بفرستید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала