بسیج 800 هزار نفری برای جنگ با آمریکا در کره شمالی

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر تدارکات برای به آب انداختن زیردریایی جدید در کره شمالی
تدارکات برای به  آب انداختن زیردریایی جدید در کره شمالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2023
اشتراک
طبق گزارش روزنامه های محلی کره شمالی، در این کشور برای پیوستن یا بازگشت به خدمت برای جنگ احتمالی با آمریکا 800 هزار نفر ابراز تمایل کردند.
در کره شمالی، آنها تمایل گسترده ساکنان این کشور را برای پیوستن به ارتش یا بازگشت به خدمت برای جنگ با ایالات متحده اعلام کردند. طبق گزارش روزنامه محلی Rodong Sinmun، تنها در یک روز، حدود 800000 نفر درخواست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه "رودونگ سینمون" کره شمالی "تعداد داوطلبانی که می خواهند امپریالیست های آمریکایی و دست نشانده های خائن آنها را از بین ببرند و شبه جزیره کره را متحد کنند، همچنان در تمام مناطق کشور رو به افزایش است".
این روزنامه در ادامه می نویسد:" دسیسه‌های امپریالیست‌های آمریکا و دست نشانده‌های خائن آنها برای برانگیختن جنگ هسته‌ای به حدی رسیده است که دیگر نمی‌توان آنها را نادیده گرفت: آنها به شدت به حاکمیت میهن ما و منافع امنیتی آن تجاوز می‌کنند، این دسیسه‌ها در تجاوز و مقیاس آنها بی‌سابقه است".
در کره شمالی همه مردان باید حداقل 10 سال و زنان حداقل سه سال در ارتش خدمت کنند.
کره شمالی پیش از این نیز موشک بالستیک قاره پیما Hwaseong-17را آزمایش کرده بود. چنین اقداماتی پاسخی به رزمایش هایی بود که آمریکا و کره جنوبی در این شبه جزیره انجام می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала