پایان رزمایش دریایی مشترک روسیه، چین و ایران در دریای عمان + ویدئو

CC BY 4.0 / Hossein Zohrevand / استقبال از ناو گروه های چین و روسیهЦеремония встречи кораблей РФ И Китая, участвующих в учениях "Пояс безопасности" в Аравийском море
Церемония встречи кораблей РФ И Китая, участвующих в учениях Пояс безопасности в Аравийском море - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2023
اشتراک
رزمایش دریایی مشترک روسیه، چین و ایران در دریای عمان پایان یافت.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ناوگان شمال روسیه از پایان رزمایش دریایی مشترک روسیه، چین و ایران در دریای عمان خبر داد.
در بازه زمانی 16 تا 17 مارس، یگان‌های شناور سه کشور در منطقه تعیین شده، مانور تاکتیکی مشترک در تشکیلات مختلف و دستورات رزمی را انجام دادند و یک نوع آرایش جنگی خاص تحت فرماندهی مشترک برای رویارویی با دشمن فرضی را تمرین کردند. ملوانان در روز به سمت اهداف دریایی و در شب به سمت اهداف هوایی شلیک توپخانه ای انجام دادند. آنها همچنین آزادسازی یک کشتی ربوده شده با گروگان ها و کمک به کشتی دچار سانحه را تمرین کردند.
گفتنی است در این رزمایش روسیه با ناوگروه شامل آدمیرال گورشکوف و شناور پشتیبانی کاما حضور داشت. یگان‌های شناوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل ناوشکن‌های سهند، جماران، بایندر و ناوهای بهرگان و نایبند و ناوهای موشک‌انداز زره، سیرجان و دلوار و همچنین شناور شهید ناظری، ناو شهید محمودی و شناورهای تندرو و همچنین ناوگروه چین شامل ناوشکن نانینگ حضور داشتند.
پس از پایان رزمایش دریایی ، ناو آدمیرال گورشکوف به منظور جمع بندی نتایج رزمایش دریایی و تامین ذخایر آب شیرین و مواد غذایی وارد بندر چابهار جمهوری اسلامی ایران شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала