پوتین: غرب حتی برای دریافت ترب سفید هم باید به روسیه مراجعه کند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2023
اشتراک
پوتین بیان کرد: غرب به شهروندان خود پیشنهاد می دهد به جای کاهو از ترب سفید استفاده کنند. اما برای آن هم باید به روسیه مراجعه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بیان کرد: برای روسیه رکود و کاهش در بخش مصرف را پیش بینی می کردند اما غرب اکنون به جای کاهو و گوجه فرنگی به ساکنانش ترب سفید پیشنهاد می دهد، اما آنها باید برای دریافت ترب سفید به ما مراجعه کنند.
پوتین در کنگره اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه گفت: یک سال پیش، مقامات غربی بازوهای شرکت های خود را پیچانده و بسیاری را مجبور به ترک بازار روسیه کردند، سپس تحلیلگران خارجی رکود و کاهش بخش مصرف را پیش بینی کردند، به ما قول دادند قفسه های خالی فروشگاه ها، کمبود شدید کالاها و ... اذعان کردند شکست بخش خدمات حتمی است. با این حال، زندگی غیر از این حکم کرد: خود کشورهای غربی کاملا با همین مشکلات روبرو بودند.
به گفته وی، کار به جایی رسیده است که رهبران غربی به شهروندان خود پیشنهاد می کنند به جای کاهو و گوجه فرنگی به ترب سفید روی آورند. ترب سفید محصول خوبی است، اما احتمالاً باید برای ترب سفید هم به ما مراجعه کنند، زیرا سطح محصول ما هنوز به طور قابل توجهی از همسایگان ما در اروپا بیشتر است. با این حال، این تقصیر آنها نیست، این شرایط آب و هوایی خشکسالی و غیره است. اما با این وجود، انجام این کار بدون کودهای ما برای افزایش کشت محصولات دشوار خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала