وزارت خارجه روسیه جلوگیری دانمارک از مشارکت مسکو در تحقیقات "نورد استریم" را کلاهبرداری نامید

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyزاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند
زاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2023
اشتراک
وزارت خارجه روسیه پاسخ منفی دانمارک به درخواست مسکو جهت مشارکت در تحقیقات مربوط به خطوط "نورد استریم" را کلاهبرداری و عوام فریبی نامید.
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که مسکو خودداری کپنهاگ از اجازه به روسیه برای مشارکت در تحقیقات مربوط به خرابکاری ها در خطوط لوله گازی "نورد استریم" را "کلاهبرداری" و "عوام فریبی" ارزیابی می نماید.
پرچم دانمارک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2023
دانمارک درخواست روسیه برای دسترسی به تحقیقات مربوط به سانحه مربوط به خطوط "نورد استریم" را رد کرد
پیشتر نشریه Local Denmark به نقل از وزیر امور خارجه دانمارک اعلام کرده بود که کپنهاگ به مسکو اجازه مشارکت در تحقیقات مربوط به خرابکاری در خطوط لوله گازی "نورد استریم" را نخواهد داد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در پخش شبکه "روسیه ۱" تصریح کرد:‌"این کلاهبرداری و یک عوام فریبی کاملا واقعی است، این حتی یک کلاهبرداری نیست، بلکه یک بازی بی ارزش است که به عقیده من مدتهاست که دیگر خریداری ندارد. آنها این را برای خودشان آنرا بازی می کنند، اما داستان مربوط به خطوط "نورد استریم"، من فکر می کنم که پایانی مشابه به داستانهایی که آنها دفنشان می کنند و از میان برشان می دارند، نخواهد بود و دلیل آن یک چیز ساده است – پول زیادی در میان می باشد".
شایان ذکر است که پیشتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود که به دانمارک پیشنهاد تشکیل یک گروه بین المللی از کارشناسان برای برگزاری تحقیقات در مورد خطوط "نورد استریم" را داده است، اما پاسخی نامشخص را دریافت کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала