کسب و کار جدید با ارائه‌ پک‌های پذیرایی جلسه دفاع دانشجویان + عکس

© IRNAدانشگاه شریف
دانشگاه شریف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2023
اشتراک
تبلیغات و تنوع پک‌های پذیرایی دانشجویان از اساتید در روز دفاع، به یک کسب و کار حرفه‌ای مبدل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی تصاویر و مطالب زیادی تحت عنوان پذیرایی‌های مختلف دانشجویان روز دفاع پایان‌نامه برای اساتید در صفحات اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و از این موضوع انتقاد می‌کنند.
این کاربران از تدارکی که هر روزه متنوع‌تر از قبل و تشریفاتی‌تر می‌شود می‌نویسند و معتقدند نیازی به این پذیرایی نیست و ای کاش مورد پذیرایی در روز دفاع کاملا حذف شود؛ چراکه اساتید برای شنیدن و ارائه کار علمی دانشجویان در این جلسات حاضر می‌شوند.
دانشجویانی نیز که در جلسه دفاع پایان نامه خود پذیرایی کردند تصاویری از دیزاین و پذیرایی آن روز که غالبا پک‌های پر از خوراکی است منتشر می‌کنند و این موضوع خشم کاربران را برمی‌انگیزد.
پذیرایی جلسه دفاع دانشجویان، سال‌هاست که انجام می‌شود اما بازاریابی و تبلیغات برای تدارک پذیرایی و ارائه به روز و شیک جلسه دفاع جای خود را باز کرده و به حالت یک کسب و کار جدید در ایران درآمده است. افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند کیفیت و بهداشتی‌ بودن پک‌‌ها را، بهترین مزیت آن می‌دانند و عنوان می‌کنند که با برعهده گرفتن تهیه پک‌ها، دانشجویان نگرانی و استرس‌ فراهم کردن مقدمات پذیرایی را ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала