- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

روسیه 75 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد

© Photo / Russian electornics استفاده از سامانه های توپخانه ای روسی "پنی سیلین" در نبردهای اوکراین
استفاده از سامانه های توپخانه ای روسی پنی سیلین در نبردهای اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2023
اشتراک
ارتش روسیه 75 واحد توپخانه اوکراینی را در مواضع شلیک منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه، روز شنبه، خبر داد که ارتش روسیه درشبانه روز گذشته 75 واحد توپخانه اوکراینی را در مواضع شلیک و همچنین در 114 منطقه، نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
این وزارتخانه در بیانیه ای گزارش داد: نیروی هوایی ارتش، نیروهای موشکی و توپخانه گروه‌های نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، 75 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را در مواضع شلیک و همچنین در 114 منطقه، نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردند.
روسیه از 24 فوریه 2022، عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала