کمک های بشردوستانه اسپوتنیک به بیمارستان های حلب سوریه + عکس، ویدئو

© NewsTeam/Timur Abdullaevالحاق بیش از ۱۲۰۰ بخش مسکونی به رژیم آتش بس در سوریه
الحاق بیش از ۱۲۰۰ بخش مسکونی به رژیم آتش بس در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2023
اشتراک
ارتش روسیه روز چهارشنبه کمک های بشردوستانه جمع آوری شده توسط خبرگزاری اسپوتنیک را از پایگاه هوایی حمیمیم روسیه به بیمارستان مرکزی لاذقیه تحویل دادند.
خبرنگار اسپوتنیک در لاذقیه گزارش داد که یک تن دارو ، غذای کودک و سایر اقلام ضروری که تیم اسپوتنیک در مسکو جمع آوری کرده بود، به اداره اصلی بیمارستان لاذقیه تحویل داده شد.
اعزام این محموله با همراهی آندری نیکولاویچ، معاون خدمات طبی پایگاه حمیمیم صورت گرفت. وی در گفت و گو با اسپوتنیک خاطرنشان کرد که کمک های بشردوستانه بر اساس نیازها دربیمارستان های سوریه توزیع می شود.
وی اظهار کرد: کمک به زایشگاه و بخش کودکان به عنوان بخشی از کمک های مداوم روسیه است که برای حمایت از سوریه پس از زلزله انجام می شود. ما کمک های لازم را نه تنها به بیمارستان لاذقیه، بلکه به بیمارستان های سایر مناطق آسیب دیده سوریه ارسال خواهیم کرد. همه چیز به درخواست ها بستگی دارد.
احمد فراه، رئیس اداره زایشگاه و بخش کودکان بیمارستان لاذقیه نیز به نوبه خود تأکید کرد که این اولین بار نیست که ارتش روسیه به این بیمارستان کمک می کنند.
وی گفت: روسیه کمک های زیادی کرده است و اکنون هم بعد از زلزله به بیمارستان ما با دارو و تجهیزات کمک می کند. ما به همکاران خود از خدمات پزشکی حمیمیم، لیست خاصی از داروهایی را که واقعاً به آنها نیاز داشتیم ارائه کردیم و آنها برای ما آنها را تهیه کردند. از روس ها برای حمایتشان بسیار سپاسگزاریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала