رئیسی: دولت به دنبال تکمیل طرح های نیمه کاره و نیمه تمام در ایران است

© Photo / IRNAسید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2023
اشتراک
رئیس جمهور ایران گفت: در ابتدای دولت اعلام شد که هر چه طرح های نیمه کاره و نیمه تمام در ایران وجود دارد باید تمام شود و اولویت با این طرح هاست.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران صبح امروز چهارشنبه (17 اسفند) در آئین افتتاحیه بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: در ابتدای دولت اعلام شد که هر چه طرح های نیمه کاره و نیمه تمام در کشور وجود دارد باید تمام شود و اولویت با این طرح هاست؛ زیرا برخی از این کارهای عمرانی چند سال به صورت نیمه تمام باقی مانده و فرقی هم ندارد به نام چه کسی تمام می‌شود زیرا این کارها فقط به نام نظام جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.
رئیس جمهور ایران با بیان اینکه ایران در ساخت تجهیزات پزشکی در دنیا سرآمد شده است، گفت: کاری که دانش بنیان ها در حوزه پزشکی انجام داده اند بی نظیر است و امروز فارغ از هدیه دادن فرش ایرانی می توان به جرات گفت که تجهیزات پزشکی که توسط همین دانش بنیان ها ساخته شده را به عنوان هدیه ایرانی به سایرین داده شود.
رئیسی با بیان اینکه 97 درصد داروی کشور در داخل تولید شود بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: در بازدیدی که از یکی از شرکت‌های داروسازی در پارک‌های علم و فناوری داشتم گفتند کاری کنید مهاجرت معکوس شود. کار هست و زمینه صادرات نیز فراهم است.
وی ادامه داد: اینکه این بیمارستان را بیمارستان هوشمند نامیدند و قریب به 400 عضو هیئت علمی در آن فعالیت دارند باعث افتخار است. اساتید کیفیت کار را حفظ کنند. ممکن است مراجعه و درخواست زیاد باشد اما سعی کنید از کیفیت کار کاشته نشود. کیفیت کار پزشکی همان است که پزشکی ما را نه در منطقه بلکه در دنیا نام آور کرده است. قطب سلامت ما در شیراز، مشهد، تهران و سایر نقاط بسیار حائز اهمیت است تا جایی که تمایل دارند از خارج از ایران برای درمان به کشور ما بیایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала