افسر اطلاعاتی آمریکا از واکنش سخت پوتین به غرب خبر داد: دیگر بس است

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی نیروهای مسلح آمریکا ریتر: پوتین به تلاش غرب برای نابودی روسیه واکنش تندی نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به سیاستمداران غربی که در دهه 1990 سعی در به قدرت رساندن پلوتوکرات ها در مسکو داشتند، اجازه ویران کردن کشور را نداد. این در مصاحبه ای با کانال یوتیوب The Dive with Jackson Hinkle توسط اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده بیان شد.
همانطور که ارتش خاطرنشان کرد، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، ایالات متحده تلاش کرد تا دولت جدید را از نظر اقتصادی و سیاسی "به پایان برساند" و یک الیگارشی را بر آن تحمیل کند.
پوتین کسی است که آمد و گفت: دیگر بس است، روسیه روی پاهایش بلند خواهد شد، او میهن خود را بسیار دوست دارد، به پیروزی در جنگ بزرگ میهنی افتخار می کند، اما همچنین می خواهد روسیه جدیدی ایجاد کند که در آن همه کاستی هایی که وجود داشت در اتحاد جماهیر شوروی برطرف خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала