بریتانیا پایگاه نظامی جدیدی در نروژ افتتاح کرد

© AP Photo / Hadi MizbanA British army soldier walks past Iraqi army tanks during a training mission in Latifiyah, 30 kilometers (20 miles) south of Baghdad, Iraq
A British army soldier walks past Iraqi army tanks during a training mission in Latifiyah, 30 kilometers (20 miles) south of Baghdad, Iraq - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2023
اشتراک
نیروی دریایی بریتانیا از افتتاح یک پایگاه نظامی جدید در نروژ خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا روز چهارشنبه از افتتاح یک پایگاه جدید در شمال نروژ خبر داد.
نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: پایگاه عملیاتی جدید قطب شمال برای ده سال آینده از نیروهای ویژه بریتانیا پشتیبانی خواهد کرد، زیرا بریتانیا بر تعهد خود به منظور حفظ امنیت در قطب شمال تأکید دارد.
خاطرنشان می شود که پایگاه کمپ وایکینگ که در حدود 40 کیلومتری شهر ترومسو نروژ واقع شده است، می تواند کل اعضا گروه واکنش سریع ساحلی بریتانیا را در خود جای دهد.
در بیانیه آمده است که این پایگاه همچنین در موقعیت ایده آلی برای "محافظت از تهدیدات" در منطقه ای واقع شده است که نیروهای انگلیسی بتوانند در صورت لزوم برای محافظت از جناح شمالی ناتو و همچنین متحد آن نروژ، به سرعت پاسخ دهند.
در زمستان گذشته، حدود یک هزار سرباز نیروهای ویژه موفق به انتقال به پایگاه جدید شدند. آنها به همراه متحدان ناتو در حال حاضر در حال اجرای رزمایش هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала