- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2023
اشتراک
اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده در وبلاگ یوتیوب خود گفت: درگیری در اوکراین وارد مرحله نهایی شده که طی آن ارتش روسیه شروع به "پاره کردن" زنجیره لجستیکی نیروهای مسلح اوکراین خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این کارشناس گفت: "درگیری وارد مرحله نهایی می شود. یکی از استراتژی های روسیه پودر کردن و خرد کردن ارتش اوکراین است و یکی از اجزای اصلی این روند نابودی لجستیک است. مهمات، تانک ها و همه بقیه ملزومات اوکراینی ها دارد تمام می شود. و بنابراین زلنسکی با التماس درخواست سلاح کرده و می گوید: "اگر همه اینها را به من ندهید که بجنگم، پس شما، پسران و دختران آمریکا، باید این کار را انجام دهید."
جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
در آمریکا از تبعات متوقف کردن حمایت از اوکراین به وحشت افتادند
در ماه فوریه، ریتر تسلیم شدن نیروهای مسلح اوکراین را تا اکتبر سال جاری پیش بینی کرد. به گفته این افسر اطلاعاتی سابق، تا اواسط تابستان ارسال تجهیزات غربی به اوکراین متوقف شده و کی یف در پاییز شکست خواهد خورد.
به گفته سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا باید اشتباهی را که در اوکراین مرتکب شده بپذیرد و به توافق صلح با مسکو تن دردهد و در غیر این صورت ارتش روسیه از رودخانه دنیپر عبور کرده و کی یف را اشغال خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала