ویرانی آمریکا طی چند ماه؟ آسیب‌پذیری آمریکا در مقابل روسیه

© AFP 2023 / Robyn Beckپرچم آمریکا
پرچم آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2023
اشتراک
کارشناس آمریکایی: وابستگی اقتصادی می تواند دلیل شکست آمریکا در جنگ بزرگ با روسیه شود.
به گزارش اسپوتنیک، نوکتیس دروون، بازنشسته نظامی آمریکا در توییتی نوشت که آمریکا به دلیل وابستگی اقتصادی به چین و هند، می توانست در جنگ بزرگ علیه روسیه شکست بخورد.
وی در ادامه افزود: " اگر هم‌اکنون جنگ بزرگی درگیرد، ما در این جنگ بزرگ به دلیل اقتصادی شکست خواهیم خورد. زیرا تقریبا زیر هر محصولی را که نگاه کنید نوشته:"ساخت چین"، درست است؟ از کجا دارو می خریم؟ چین، هند و دیگر کشورها، یعنی کشورهایی که اعضای بریکس هستند. چه کشورهایی در بریکس هستند؟ روسیه و غیره. اگر وارد جنگ شویم از نظر اقتصادی ویران خواهیم شد، حتی بدون گفتن اینکه ارتش ما خیلی ضعیف شده است".
رودخانه می سی سی پی آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2022
یک ضربه محکم دیگر به اقتصاد آمریکا
وی تصریح کرد: "آمریکایی ها در حس کاذب امنیت زندگی می کنند. اگر دشمنان ما می‌دانستند ما واقعاً چگونه هستیم، بدور از توهم و خیال واهی در باره قدرتمند بودن و اتحاد و غروری که نسل‌های گذشته برای ما ایجاد کردند، براحتی می توانستند در عرض چند ماه ما را نابود کنند.
این حقیقت در واقع وحشتناک است".
این بازنشسته نظامی آمریکا دائما از سیاستمداران غربی انتقاد می کند و در این زمینه به تجربه خود در رابطه با شرکت در درگیری های نظامی ارتش آمریکا اشاره می کند. وی به ویژه از واشنگتن و متحدانش می خواهد که حمایت از رژیم ولادیمیر زلنسکی را متوقف کنند. دروون همزمان در یکی از نشریات تاکید کرد که از روسیه و آمریکا حمایت نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала