سرهنگ آمریکایی مثال می زند؛ "از پوتین یاد بگیرید"

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время посещения военного полигона Западного военного округа в Рязанской области для проверки хода подготовки мобилизованных военнослужащих
Президент РФ Владимир Путин во время посещения военного полигона Западного военного округа в Рязанской области для проверки хода подготовки мобилизованных военнослужащих - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2023
اشتراک
افسر اطلاعاتی ایالات متحده معتقد است که این کشور در حوزه نظامی-صنعتی از روسیه عقب مانده است.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر"، افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت، ایالات متحده در صنعت دفاعی از روسیه بسیار عقب است.
این ارتشی سابق توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که روسیه به طور شبانه روزی در حال تولید سلاح و مهمات بوده و به همین دلیل برخلاف ناتو با کمبود تسلیحات مواجه نیست.
وی خاطر نشان کرد:"حال این سوال را بپرسید: صنعت نظامی آمریکا چگونه است؟ آیا ما به صورت شبانه روز در حال تولید اسلحه هستیم؟ آیا ما در حال توسعه کارخانه های جدید هستیم؟ نه!"
در عین حال، ایالات متحده همچنان اصرار دارد که توانایی دستیابی به یک پیروزی استراتژیک بر مسکو را دارد. به گفته ریتر، واشنگتن هرگز در این امر موفق نخواهد شد.
ولادیمیر پوتین پیشتر اشاره کرده بود که روسیه سه برابر بیشتر از ایالات متحده در سال موشک های پدافند هوایی تولید می کند و به طور کلی، صنعت دفاعی این کشور تقریباً به اندازه تولید موشک تمام کشورهای جهان بروی هم، برای مقاصد مختلف موشک تولید می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала