روسیه ایالات متحده را مسئول حمله تروریستی بریانسک دانست

© Sputnik / Alexey Agaryshevسفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا
سفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2023
اشتراک
آنتونوف سفیر روسیه گفت که ایالات متحده مسئول حمله تروریستی در منطقه بریانسک است.
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده گفت که مقامات آمریکایی مسئول حمله تروریستی در منطقه بریانسک هستند، زیرا عاملان آن از حمایت اوکراین از سوی ایالات متحده الهام گرفته اند.
جنایتکاران کی یف با هر دسته جدید تسلیحات آمریکایی احساس سهل انگاری می کنند. با الهام از حمایت ایالات متحده، آنها دست به اقدامات غیرانسانی مانند حمله تروریستی در منطقه بریانسک می زنند. واشنگتن پشت سر آنهاست. آنتونوف به خبرنگاران گفت که چه کسی به غیرنظامیان شلیک کرد، به این معنی که مسئول این جنایات است.
ایالات متحده روز جمعه بسته کمک نظامی جدیدی را برای اوکراین اعلام کرد که به ویژه شامل مهمات برای سیستم های موشک پرتاب چندگانه، هویتزر و خودروهای جنگی پیاده نظام و همچنین پل های تانک است که می تواند برای ارتش محلی در عملیات تهاجمی مفید باشد.
آنتونوف بار دیگر تاکید کرد که تلاش های آمریکا برای تحمیل شکست استراتژیک به روسیه محکوم به شکست است و گفت که کمک های ایالات متحده تنها می تواند "عذاب رژیم کی‌یف" را طولانی کند. سفیر گفت: تهدیدی که او ایجاد می‌کند به فاصله لازم از مرزهای ما منتقل می‌شود و تمام سلاح‌های خارجی که در میدان نبرد به دست اوکراین می‌افتد زمین‌گیر و منهدم خواهد شد.
روسیه: تحریم یک جانبه آمریکا علیه کره شمالی را اجرا نخواهیم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2023
وزارت خارجه روسیه: ناتو عامل کشتار در منطقه بریانسک است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала