"اسپوتنیک پرو" به گسترش همکاری با رسانه های ایرانی ادامه می دهد

© Sputnik / Vladimir_Trefilovاسپوتنیک پرو
اسپوتنیک پرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
اشتراک
خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک کلاس های آموزشی "اسپوتنیک پرو" را برای متخصصان رسانه های خارجی برگزار می کند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک کلاس های آموزشی "اسپوتنیک پرو" را برای متخصصان رسانه های خارجی برگزار می کند. معاون مدیر کل اطلاع رسانی، ویکتوریا پولیکارپووا نشستی با خبرنگاران خبرگزاری ایران پرس در خصوص رسانه های نوین و توسعه روزنامه نگاری برگزار کرد.
ویکتوریا پولیکارپووا در مورد نتایج این رویداد اظهار داشت: امروز با همکاران ایرانی درباره راه‌های تبدیل رسانه‌های مدرن به "رسانه‌های جدید" بحث کردیم که به بستری عمومی با متن، با همراهی بصری و صوتی تبدیل شده‌اند که هم خواندن و هم تعامل را به خواننده ارائه می‌دهد. آنها همچنین خاطرنشان کردند که هیات تحریریه "همگرا" همانند یک کارخانه تولید محتوا است که مسئولیت چرخه کامل تولید اخبار را بر عهده دارد و در عین حال چندین منبع دیجیتال را در بسترهای رسانه ای ترکیب می کند.
حضار از اسپوتنیک برای گفتگوی جالب و تبادل تجربه تشکر کردند. آرزو عبدی، مدير مبادلات خبر خبرگزاری تصويری بين المللي ايران پرس، به سابقه همکاری روسیه و ایران در زمینه های مختلف از جمله در حوزه فرهنگی و رسانه ای اشاره کرد. وی تاکید کرد: ایران پرس و اسپوتنیک مرزهای مشارکت خود را در عرصه رسانه گسترش خواهند داد و از تجربیات یکدیگر بهره خواهند برد که بدون شک ما را در انجام رسالت روزنامه نگاری و پخش تصویر واقعی جهان تغییر خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала