دستور وزیر کشور ایران به رادان: عوامل برخورد نامناسب با یکی از بانوان شناسایی شوند

CC BY 4.0 / IRNA / احمد وحیدی
احمد وحیدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
اشتراک
احمد وحیدی وزیر کشور ایران به سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دستور داد عامل و یا عوامل برخورد نامناسب با یکی از بانوان که فیلم آن منتشر شده است را شناسایی و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.
به گزارش اسپوتنیک در این دستور چنین آمده است: به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
پیشتر سخنگوی پلیس ایران در واکنش به رفتار خشونت‌آمیز با یک خانم در مقابل مدرسه‌ای در تهران اعلام کرد که در این حادثه مأموران پلیس هیچ نقشی نداشته اند.
نیروی انتظامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
واکنش پلیس ایران به رفتارخشونت‌آمیز با یک زن در تهران
گفتنی است روز پنجشنبه درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه در تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند.
در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала