ایجاد بازار بورس اختصاصی برای دانش‌بنیان‌ها در ایران

© Photo / IRNAدانش بنیان شدن صنعت ایران
دانش بنیان شدن صنعت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2023
اشتراک
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری ایران از ایجاد شرایط ویژه برای تسهیل ورود دانش‌بنیان‌ها به بازار بورس خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فارس، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ایران، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری ایران از ایجاد بازار اختصاصی بورس برای دانش‌بنیان‌ها در ایران خبر داد و گفت: در این بازار، تابلوی اختصاصی، شاخص اختصاصی و هیات پذیرش اختصاصی برای این مجموعه‌ها تعریف شده است.
هاشم آقازاده، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری ایران با حضور در برنامه صبح بخیر ایران با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه دانش‌بنیانی رخ داده است، بیان کرد: طی سال‌های اخیر شرایط برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مطلوب‌تر شده و توسعه خوبی را در این حوزه تجربه کرده‌اند.
وی افزود: این تسهیلات با شروع سال با نام و شعار "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" رهبر ایران و تاکید ایشان مبنی بر توجه ویژه به این حوزه و تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان در ایران، تکمیل‌تر و امید خوبی به زیست‌بوم فناوری و نوآوری تزریق شد.
به گفته آقازاده، در قانون مترقی جهش تولید دانش‌بنیان، توجه ویژه‌ای به مباحث مرتبط با زیست‌بوم دانش‌بنیانی به ویژه بحث‌های اقتصادی، مالی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری مربوط به این زیست‌بوم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала