پاتروشف: آمریکا، شرکای روسیه را مجبور به قطع روابط با مسکو می کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2023
اشتراک
دبیر شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد، ایالات متحده بر شرکای روسیه در سراسر جهان فشار می آورد و آنها را مجبور می کند هر گونه روابط با مسکو را قطع کنند.
به گزارش اسپوتنیک، "نیکلای پاتروشف"، دبیر شورای امنیت روسیه در جریان رایزنی های امنیتی روسیه و ونزوئلا که در این کشور برگزار می شود، گفت که ایالات متحده یورش بی سابقه ای علیه شرکای روسیه در سرتاسر جهان انجام می دهد و آنها را مجبور به قطع هرگونه روابط با مسکو می کند.
وی تاکید کرد:" روش غرب مانند گذشته ثابت مانده است. فشار سیاسی، باج خواهی نظامی، بردگی مالی، تحریم های اقتصادی و البته تبلیغات دروغین. ما به وضوح می‌توانیم ببینیم که چگونه این بسته ابزاری بروی شرکای ما در سراسر جهان اعمال می‌شود: آنها با فشار بی‌سابقه‌ای از سوی ایالات متحده مواجه هستند و به دنبال وادار کردن آنها به قطع هرگونه روابط با روسیه، می باشند".
وی به ویژه به ارزش محکومیت علنی رئیس جمهور ونزوئلا در مورد "سیاست مخرب غرب و ناتو و همچنین تجاوز به روسیه" اشاره کرد.
دبیر شورای امنیت روسیه اظهار داشت که رایزنی ها در شرایط دشواری در جهان انجام می شود و همه کشورها با یک انتخاب سرنوشت ساز روبرو هستند.
وی با توصیف اوضاع کنونی جهان تاکید کرد: "در زبان مادری شما، اسپانیایی، عبارتی وجود دارد - لحظه حقیقت. قبلاً در گاوبازی مورد استفاده بود، زمانی که مشخص می شد چه کسی برنده شود، گاو یا ماتادور. تمام جهان، همه دولت‌های مستقل لحظه‌ای از حقیقت را تجربه می‌کنند که باید برای دفاع از آزادی انتخاب مسیر توسعه، ارزش‌ها و هویت خود، یا تسلیم شدن به دیکته‌های به اصطلاح جمعی غرب به رهبری آمریکا، انتخاب خود را انجام دهند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала