مربی تیم ملی فوتبال روسیه: ایران تیم شایسته ای در آسیا است

Сборная России по футболу
Сборная России по футболу - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2023
اشتراک
مربی تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد که این تیم برای دیدار مقابل ایران بهترین و آماده ترین بازیکنان دعوت خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال روسیه برای انجام یک بازی تدارکاتی روز سوم فروردین در تهران میزبان تیم ملی ایران خواهد بود.
با وجود ادعای والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه مبنی بر قطعی نشدن این دیدار، اما طبق توافق فدراسیون های فوتبال دو کشور، این دو تیم در ورزشگاه ازادی تهرام به مصاف هم خواهند رفت.
سه شنبه "نیکولای پیسارف" دستیار کارپین در تیم ملی روسیه در یکی برنامه تلویزیونی تایید کرد که این مسابقه انجام خواهد شد. عضو کادر فنی روسیه همچنین استراتژی اصلی برای دعوت از بازیکنان را هم اعلام کرد آن هم در شرایطی که بحث دعوت از بازیکنان بالای 30 سال از جمله "آرتم زیوبا" مطرح شده است.
پیسارف گفت: بازی با ایران یک دیدار تدارکاتی با حریفی شایسته خواهد بود. تاکنون نیازی به دعوت بازیکنان بالای 30 سال دیده نشده اما در نهایت بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی افزود: "قبلاً بازیکنان جوان را زیر نظر گرفته‌ایم و روند تمرین و بازی‌های آنها تماشا کرده‌ایم. اگر همین الان به عرصه بین المللی برگردانده می‌شدیم، سن و مسایل دیگر اهمیتی نداشت و بهترین‌ها به تیم ملی دعوت می‌شدند".
این در حالی است که روسیه علاوه بر ایران یک دیدار تدارکاتی دیگر هم با تیم ملی عراق برگزار می‌کند تا در دوره‌ای که از حضور در مسابقات بین المللی محروم است بتواند خود را در تقابل با تیم‌های آسیایی محک بزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала