پوتین کشورهای ناتو را شریک جنایات رژیم کی‌یف خواند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2023
اشتراک
پوتین: ناتو، هرچند غیرمستقیم، در جنایات رژیم کی‌یف شریک است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با پاول زاروبین روزنامه نگار برای مسکو گفت که کشورهای ناتو، هر چند غیرمستقیم، در جنایات رژیم کی یف شریک هستند، رژیمی که از جمله مناطق مسکونی نووروسیا و دونتسک را گلوله باران می کند.
"در شرایط امروز که همه کشورهای پیشرو ناتو هدف اصلی خود را اعلام کرده اند که یک شکست استراتژیک به ما تحمیل کنند تا مردم ما به قول خودشان و همانطور که دیروز به یاد آوردم متضرر شوند. خوب، در این شرایط چگونه نمی توانیم تحمل کنیم. پوتین گفت: هسته‌ای آن‌ها را در نظر بگیریم، به ویژه از آنجایی که آنها به اوکراین تسلیحاتی به ارزش ده‌ها میلیارد دلار می‌ رسانند.
"و بالاخره، این مشارکت به معنای خاصی است. چرا؟ چرا که آنها... این فقط همکاری نظامی-فنی نیست، آنها برای این کار پولی دریافت نمی کنند؟ آنها پولی دریافت نمی کنند! این سلاح ها به صورت یک طرفه منتقل می شوند. یعنی "تا حدی حداقل به طور غیرمستقیم، اما همچنان همدستی در جنایاتی که رژیم کیف مرتکب می شود، از جمله گلوله باران مناطق مسکونی نووروسیا و دونتسک. خوب، چطور؟ البته. پوتین تاکید کرد: "و این توسط موضع ما دیکته می شود. و به نظر من کاملا قابل درک، قابل درک و منطقی است."
نگرانی روسیه از حملات ترکیه به مواضع نیروهای کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
وزارت خارجه روسیه: هیچ کس نمی تواند از مجازات به خاطر اعدام اسرای روس در اوکراین فرار کند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала